Haku: qfd

Johtaja ja gurujen suuret laatuopit!

jossa toteutettiin myös laajaa QFD
Johtajan LAATU on ensisijassa pyrkimystä parempaan liiketoimintaan ja organisaation tulokseen. Keskeinen kysymys on, miten tähän suuntaan voidaan edetä? http://www.sixsigma.fi/index.php/fi/artikkelit/gurujen-laatuopit/

Asiakastarpeesta tuotteeksi integroidulla T&K -prosessilla

QFDtataulukoiden avulla. Alkujaan ne tunnettiin QFD. Kuva 3. QFDQFDista. Asiakaslähtöisen tuotekehityksen ja QFDQFDQFDqfdQuality Function Deployment and Six Sigma. A QFD Handbook
Luodakseen kestävää menestystä yritysten on päästävä tuotekehityksessä eroon epävarmasta tuoteideoinnista ja ideoiden karsinnasta. Onnistuneelle tuotekehitykselle on A ja O tunnistaa asiakkaiden tarpeet ja priorisoida ne. http://www.sixsigma.fi/index.php/fi/artikkelit/asiakastarpeesta-tuotteeksi/

ISO 9001 ja laadunhallinnan periaatteista

johon voidaan käyttää esimerkiksi QFD. QFD mahdollistaa yrityksen maksimoida asiakastyy…. QFD
Ensisijainen tarkoitus laadunhallinnalla on täyttää asiakkaiden vaatimukset ja pyrkiä ylittämään asiakkaiden odotukset. Näin toimimalla, organisaatio saavuttaa jatkuvan menestyksen sekä säilyttää asiakkaiden ja muiden sidosryhmien luottamuksen. Kaikki … http://www.sixsigma.fi/index.php/fi/artikkelit/laadunhallinnan-periaatteet/

Palvelun ja tuotteiden laatu ja Lean Six Sigma

QFDqfd
Erinomainen laatu palveluissa ja tuotteissa takaa kestävät taloudelliset tulokset, koska palvelut ja tuotteet, jotka ovat erinomaisia kilpailijoihin nähden myyvät enemmän ja niiden tuottaminen on halvempaa ja nopeampaa. http://www.sixsigma.fi/index.php/fi/artikkelit/palvelun-ja-tuotteiden-laatu-ja-lean-six-sigma/

Asiakaslähtöinen tuotekehitys (QFD)

QFD QFD eli Quality Function Deployment. Menetelmä t…kottomalla versiolla. Toisin kuitenkin kävi. QFDtamme kaikkialla postilaatikoiden rivistöstä QFD
Asiakaslähtöisen tuotekehityksen keskeisenä työkaluna on QFD-matriisi, jolla asiakkaan tarve selvitetään ja priorisoidaan ja käännetään operatiivisiksi ohjeiksi ja spekseiksi. http://www.sixsigma.fi/index.php/fi/artikkelit/qfd/

Jokainen parannus vaatii muutoksen, mutta vain harvat muutokset johtavat parannukseen

TY TOOLS nimikkeillä lukuisista menetelmistä QFD
Teemme joka päivä muutoksia tai vaihdoksia – korjaamme ja vaihdamme erilaisia asioita. Korjaamme rikkinäisen lampun, vaihdamme syksyisin ja keväisin autonrenkaat, reklamoimme, valitamme ja vaadimme muutoksia ja parannuksia. Nämä kaikki ja monet muut ovat … http://www.sixsigma.fi/index.php/fi/artikkelit/jokainen-parannus-vaatii-muutoksen-mutta-vain-harvat-muutokset-j/

Kolmannen generaation Six Sigma 3.0

luvulla ja syntyi menetelmiä kuten QFD
Six Sigma menetelmä kehitettiin yli 20 vuotta sitten. Virallinen syntymäpäivä oli 15.1.1987, kun Motorola rekisteröi Six Sigma nimen ja merkin. Ennen tätä menetelmää oli muotoiltu lähes 10 vuotta. http://www.sixsigma.fi/index.php/fi/artikkelit/kolmannen-generaation-six-sigma-3.0/

Parannustarpeen tunnistaminen kahdeksan askeleen menetelmällä - osa 2

QFD
Tyypillinen haaste kehitys- tai parannushankkeen alussa on kuinka konkretisoida asia. Mikäli tämä on vaikeaa, voit olla varma, että tarkastelet asiaa väärältä tasolta. Yksi tärkeimmistä asioista on pystyä määrittelemään tarkasti mitä tutkia ja parantaa se… http://www.sixsigma.fi/index.php/fi/artikkelit/parannustarpeen-tunnistaminen-kahdeksan-askeleen-menetelmaellae-1/

Parannustarpeen tunnistaminen kahdeksan askeleen menetelmällä - osa 1

esim. QFD
Tyypillinen haaste kehitys- tai parannushankkeen alussa on, kuinka asia konkretisoidaan. Mikäli tämä on vaikeaa, voit olla varma, että tarkastelet asiaa väärältä tasolta. Seuraavat kahdeksan vaihetta on professori Ramun luoma kahdeksanvaiheisen prosessinp… http://www.sixsigma.fi/index.php/fi/artikkelit/parannustarpeen-tunnistaminen-kahdeksan-askeleen-menetelmaellae-/

Kannattaa tutustua

Kirjallisuutta ja uusia ideoita

Siirry
verkkokauppaan www.laatutieto.fi

Meidät löydät