Haku: Nokia

Johtaja ja gurujen suuret laatuopit!

ssä. Tämä ja Nokian kännykän kuorien tekeminen mahdollisti Eimo
Johtajan LAATU on ensisijassa pyrkimystä parempaan liiketoimintaan ja organisaation tulokseen. Keskeinen kysymys on, miten tähän suuntaan voidaan edetä? http://www.sixsigma.fi/index.php/fi/artikkelit/gurujen-laatuopit/

Asiakaslähtöinen tuotekehitys (QFD)

a palveluyrityksissä. Yritysten joukossa oli Nokia ja sen onnistuneimmat tuotteet kuten matkapu
Asiakaslähtöisen tuotekehityksen keskeisenä työkaluna on QFD-matriisi, jolla asiakkaan tarve selvitetään ja priorisoidaan ja käännetään operatiivisiksi ohjeiksi ja spekseiksi. http://www.sixsigma.fi/index.php/fi/artikkelit/qfd/

Käytätkö oikeaa parannusmenetelmää

Nokia 7
Menenkö lääkäriin vai yritänkö hoitaa ”flunssan” kotikonstein? Vai onko minulla sittenkään flunssa vai jokin vakavampi sairaus? Nämä samat kysymykset voidaan esittää hyvinkin erilaisissa yhteyksissä koskivat ne sitten yksilöä, perhettä, yhteisöä, organ… http://www.sixsigma.fi/index.php/fi/artikkelit/kaeytaetkoe-oikeaa-parannusmenetelmaeae/

Kuinka hallitsen tuotanto- ja palveluprosesseja

johon meidän Nokiammekin hyvin pieneltä osalta kuuluu. Tarvitti
Tuotteita ja palveluja tuotettaessa on niillä jokaisella etukäteen asetetut enemmän tai vähemmän ”määritellyt” rajat (suoritusarvot), joiden sisällä tai ylä- tai alapuolella asiakas haluaa niiden olevan. Rajoja kutsutaan toleransseiksi eli spekseiksi. Kai… http://www.sixsigma.fi/index.php/fi/artikkelit/kuinka-hallitsen-tuotanto-ja-palveluprosesseja/

Arvoa palveluihin ja tuotteisiin – Uusi lähestymistapa Leaniin

miksi tätä valmistusparadigmaa käyttävät mm. Nokia
Nyt puhutaan paljon Leanista, mutta mitä on todella tehty ja saatu aikaiseksi? Onko toimitusvarmuusongelmat, jonot ja myöhästymiset saatu poistettua? Onko palvelu nopeutunut? http://www.sixsigma.fi/index.php/fi/artikkelit/arvoa-palveluihin-ja-tuotteisiin-uusi-laehestymistapa-leaniin/

Älä hukkaa tulosta laatujärjestelmiin

Laatuongelmat ravistelevat teollisuuden, rakentamisen ja julkisen palvelun lohkoja. Nokiasta terveydenhoitoon ja hoivapalveluihin. Kukapa ei olisi jonoista kuullut... http://www.sixsigma.fi/index.php/fi/artikkelit/lae-hukkaa-tulosta-laatujaerjestelmiin/

ASQ 2000 konferenssikuulumiset - Mitä uutta maailmalla?

illa oli näytteillepanijoita noin 140. Nokia ja Nokian laatu esillä ASQ…uomelle ja suomalaisille todella merkittävä. Nokian toimitusjohtaja Pekka Ala
USA:n laatuyhdistyksen, American Society for Quality, 54:s vuosikonferenssi pidettiin Indianan konferenssikeskuksessa 8-10.5.2000. Konferenssi ei pettänyt tälläkään kertaa. Jo vuosia USA:n vuotuinen maailman laajuinen laatukonferenssi on ollut laadun tien… http://www.sixsigma.fi/index.php/fi/artikkelit/asq-2000-konferenssikuulumiset-mitae-uutta-maailmalla/

Raju laatutyö poikii menestystä Nokialle

Nokian menestyksen pohjalta löytyy myös huippuunsa viritetty laatutyö. http://www.sixsigma.fi/index.php/fi/artikkelit/raju-laatutyoe-poikii-tulosta/

Laatujohtaminen ja Six Sigma

jota mm. Nokia
Mitkä ovat keskeiset elementit onnistuneessa laatujohtamisessa - johtamisessa, jossa laatu ja yrityksen tulos on merkittävästi parempi kuin kilpailijoilla. Kaikki alkaa ylimmästä johdosta, joka ottaa laadun todella omakseen, rakentaa ja laajentaa liike… http://www.sixsigma.fi/index.php/fi/artikkelit/laatujohtaminen-ja-six-sigma/

Kannattaa tutustua

Kirjallisuutta ja uusia ideoita

Siirry
verkkokauppaan www.laatutieto.fi

Meidät löydät